17 Kasım 1998 Salı

Gözlerimi kapattığımda

Gözlerimi kapattığımda
Göz bebeklerimle kucaklıyorum
Sevdiğim kadınımı
                    Aramıza acımasızca mesafeler
                    İzinsiz girmişken
                    Elimde onun elleri
                    Yürüyorum yolların çizgisinde
                    Yine gözlerim kapalı
Tenimi kandıramıyorum
Biliyor ona dokunmadığını
Beni üzmek istemiyor
O da rolünü yapıyor
                    Ne kadar zor
                    Ona dokunuyormuş gibi
                    Görüyormuş gibi
                    Yaparak beklemek
Ama onu yaşamadan
Yaşayabileceklerini
Hissetmeye çalışmak
En imkansızı
                    Biliyorum
                    Sadece iki gün
                    Ama yürek bu
                    Zaman nedir bilmiyor
                    Sevdiğini her an yanında
                    İstiyor
Güle güle sevgilim
Kahkahaların çınlatsın
Gördüğün her noktayı
                    Döndüğünde öpüşürüz
                    Tenlerimiz kucaklaşır
                    Acılar dumanlaşır
Seni seviyorum

17.11.1998

Hiç yorum yok: