2 Kasım 1998 Pazartesi

Gece nasıl sona ereceğini bilemedi

 
Gece nasıl sona ereceğini bilemedi
Gün nereden doğacağını şaşırdı
                    Deniz heyecandan kupkuru oldu
Rüzgar yerinden kıpırdıyamadı
Dünya o an için yerinde saydı
Inga
                    Güzelim yürek gözlerini açtı
Gece gündüz deniz rüzgar
Tüm dünya sevinç gözyaşları
Mutluluk kahkahaları attı
Ve herşey normale döndü
                    Bütün dünyayı baştan çıkardı
                    Büyülü gözlü bebek
Üç yaşımın masumiyetiyle
Alnıma yazıldı
Yıllarım onsuzlukla ilerledi
                    Bilinmeyeni bilmez gibi
                    Bilmeden onu aradım
                    Büyülü gözlü bebeği
Sanki kalbimden doğurdum seni
Sen doğduktan sonra
Kalbimdeki yerin boş kaldı
Ta ki seni buluncaya kadar
                    Bu günde doğa şaşıracak
                    Altmışsekizdeki gibi
                    Gece gün deniz rüzgar
                    Ve tüm dünya
                    Alabora oldu
En mutlu ben ise
Sana doyasıya sarılmanın
Seninle yeniden doğmanın
Mükemmelliğinde oturacağım
                    İyi ki doğdun sevgilim
                    Tüm gerçeklerim ve düşlerim
                    Seninle anlamını buluyor
Seni dünyaya getiren
Tüm nedenleri
Doyasıya öpüyorum
                    İçimdeki tüm mutlulukları
                    Henüz sana yaşatamadım
İlk doğum günümüzde
Ve bütün ilklerimizde
Yaşadığımız her anda
Sevgimi senin yanına bırakıyorum
Kendimle beraber tabi
                    İyi ki doğdun sevgilim
                    Seni seviyorum

02.11.1998

Hiç yorum yok: