10 Aralık 2001 Pazartesi

Seni daha görmedim

Seni daha göremedim
Sana sıkı sıkı sarılamadım
Pamuk helva ellerini tutamadım
Masumiyetinle tanışamadım
Anlamlı gözlerinle karşılaşmadım
Ama olsun
Sen benim de Canımsın
                    Göz göze geldiğimizde
                    Arabalarımızı çarpıştırdığımızda
                    Kahkahalarımız odayı aydınlattığında
Kucağımda uyuya kaldığında
Seni sevecenlikle yatağına yatırdığımda
Saatlerce seyrine dalacağım
                    Sabah kucağımdayken günaydınlaşacağım
                    Sokaklarda deliler gibi koşacağız
                    Yerlede yuvarlanacağız
                    Annen yeter artık dediğinde
                    İnadına daha çok azacağız
İyi ki doğdun Can ım
En sıcak dokunuşların
En anlamlı paylaşımların
Bütün gizli geçitlerin anahtarlarının
Gerçek sevgiyle dolu yaşamların
Aşk ile bezenmiş anların
Hepsi senin olsun
Hiçbir zaman yanından ayrımasın
                    Sevgili dostum

10.12.2001

Hiç yorum yok: