10 Aralık 2001 Pazartesi

Hani demiştim ya

Hani demiştim ya
Penceremin önündeki çiçeklerin
Hasret kaldıkları gözyaşlarımı
Bana geri veren kadın
                    Gerçekten kendimi verdin
                    Masturbasyon artı dokunuşlardan
                    Boş kümelere sarılmalardan
                    Küflenmiş olan tenime
                    Yeni bir hayat sundun
Aşkıma hem yüreğimi
Hem de tenimi bırakmıştım
Ellerinle sundun tenimi bana
Pamuk Helva dudaklarınla fısıldadın
Hayat devam ediyor dedin
                    Bu nedenle anlamlısın
                    Ve mutlu olmalısın
Bana beni sunan insana
Ben de kendini sunmak istiyorum
                    Ne seninle sevişmeme gerek var
                    Ne de illaki seni görmeye
Artık içimde bir konuksun
Ve dilediğince kalabilirsin
                    Bütün satırlar dokunuşlar
                    Kendi değerini bilmen adına
Çocuğunu çok sevebiliyorsam
Aşık olduğun insana yazabiliyorsam
Kendi güzelliğimden değil
Senin güzelliğinden
                    Bu nedenle dost sevgililer arıyorum
                    Sadece ten paylaşımı için değil
                    Hayatı paylaşabilmek için
Ait olmak istemiyorum
Cünkü birlikte olduğum kadının
Aynı zamanda insan olduğunu
Unutmaya dayanamıyorum
                    O nedenle öncelikle insansın
                    Pamuk Helva tenine dokunsam bile
                    Bana tenimi geri versen bile
                    Once insansın
Ve mutlu olmani istiyorum
                    Bana bütününü anlatmaya çalıştın
                    Sanki kendi kendine konuşuyormuş gibi
                    Ben de hepsini dinledim
                    Ve seni sana götürmek istedim
Sabit fikirliyim
Hep aynı meyhaneye giderim
Mutfağa girip komiyi öpmek için
Aynı bara giderim
Aynı yere otururum
Bilinmeyi severim
                    İnatçıyım
                    Seni sana götürmeyi
                    Kafama takabilirim
                    Belki farkında olmadan yorarım
                    Haddimi aşabilirim
                    Hep aşmışımdır ayrı
Ama tek dileğim
Serdar kendimle kucaklaştım
Can ın beni çok sevdiğini biliyorum
İstediğim insanla beraberim
Gerçekten çok mutluyum
Dediğini duyabilmek

10.12.2001

Hiç yorum yok: