8 Aralık 2001 Cumartesi

Niyetim yok

Niyetim yok
Bize bir tarif bulmaya
Dost sevgilim
Diye seslenmedim aslında
                    Birkaç tutam kendimden
                    Bildiklerimden
                    Paylaştıklarımdan
                    Döküldü sana doğru
Bize bana sana
Yok aslında
Kendimiz olduktan sonra
Kucağına doğru yol alan
Satırların bütün anlamı
Bildiğimiz gibi
                    Bazen yazarım ama
                    Ucu biraz açık kalır
                    Sen tamamladığında
                    Belki benden uzaklaşır
Tek hissedilen
Guzelliğin aramızda yaşaması
Gerisi kaf dağı
Belki uc uc böceği
                    Sadece yaşadığımdan dolayı
                    Anımın kahkahalarla kucaklaşması
                    Kendim olmanın anlamını kanıtlaması
                    Hepsi o
                    Belki kimse o
Öylesine diyemeden
Sımsıcak duygular transferi
                    Gerisi baksın başının çaresine
                    Ne Yeniçeri ayaklanması
                    Ne de büyük patlama
                    Lütfen beni yanlış anlama
Olur mu Pamuk Helva

08.12.2001

Hiç yorum yok: