30 Nisan 1995 Pazar

Evet nisan müjdedir

Evet nisan müjdedir
Kimi için bahar
Benim için sen müjdesidir
                    Bir doğumun
                    Önemini anlatır bana
                    Tüm mutluluğuyla otuz nisan
Evet canım benim
Bir değirmen olsam
Rüzgarımsın
             Bir kuru toprak olsam
             Yağmurumsun
                    Bir yakamoz olsam
                    Ay ışığımsın
Bir gökkuşağı olsam
Renklerimsin
             Bir ağaç olsam
             Tohumumsun
                    Bir gemi olsam
                    Denizimsin
Bir sokak olsam
İnsanımsın
             Bir manzara olsam
             Bakanımsın
                    Bir toplum olsam
                    Özgürlüğümsün
Bir insan olsam
Sevgimsin
             Bir ilkbahar olsam
             Açan çiçeğimsin
                    Bir güz olsam
                    Dökülen yaprağımsın
Bir Serdar olsam
Sevdiğim kadınsın
                    Misler kokulu kır çiçeğime
                    Bir doğum günü hatırası
Birkaç dize yazı ile
Gönül alma duyguları
                    Senin doğumundan
                    Bizim doğumumuza uzanan yolda
                    Sana sevgimi sunamadım
Ama tüm sevgimi
Sevecen yüreğine sunuyorum
Doğumumuzdan sonsuza kadar
                    Mesafe kavramı olmadan
                    Belirli zamanlara sıkışmadan
                    Acabaları kim bilirleri olmadan
Gün ışığı gibi doğal
Bir sevgi ışığı ile aydınlanan
Birlikteliğimiz
Mutluluk adımlarını
                    Sevginin tam ortasındaki
                    Yankılanmasını
                    Sevgiyle hissettirecektir tüm kalplere
Yine bu kır çiçekleri yazısıyla
Kokularını da gönderiyorum
             İyi ki doğdun sevgilim

30.04.1995

Hiç yorum yok: