16 Aralık 2019 Pazartesi

Kadıköy iskelesine yanaşıp

ksb
Kadıköy iskelesine yanaşıp
Eve gitmeden uğrayıp
Bira içtiğimiz yerdeyim
Akdeniz Kafe
Sana göre değildi
Benim anılarım gençliğim vardı
Otoparkdaki Ruj'a yakındı
Marketten bir şeyler alıp
Bir kaç bira içip kalkardık
Bugün de sensiz
Bir kaç bira içip kalkacağım
Senin için masaya vuracağım
Anılarıma eklendin
Oysa hayatıma eklenip
Seninle sonsuzu görmeye uzanmıştım
Sana kadar yaşadıklarımı
Tavanarama kaldırıp
Sana kalmaya gelmiştim
Sana kalamadım
Ama yüreğimi sana bıraktım
Kalbimle yaşıyorum
Yine yürüyorum
Yine içiyorum
Yine yazıyorum
Sensiz
Yine gidiyorum
Ama kalmıyorum
Yine dokunuyorum
Ama güneşi üzerime doğdurmuyorum
Yine yaşıyorum
Sensiz
Sen de
Bensiz misin
Soruişareti
Belki üçnokta
Belki kimsesiz
İyi ki lerimin hepsi
A harfine kayıtlı F'ciğim
Her an
Her hayal
Her umut
Mutlu ol
İyi insan
Im
Yürek Kadın
Im
...

16.12.2019
23 Nisan dan çok ama daha çok sonra
...

Hiç yorum yok: