7 Aralık 2019 Cumartesi

Büyüdük

ksb
Büyüdük
Dün bile yaşlı
Yarın kimsesiz
Büyüdük
Yarın bile yaşlı
Sadece an genç
Gerisi kimsesiz
Boyum normale göre uzundu
Gözüm normale göre elaydı
Hayatım normale göre anormaldi
Neyse ki
Hala kendim kadarım
Kendim kadar boyum uzun
Kendim kadar gözüm ela
Kendim kadar anormalim
Herkes musuz
Herkes batık
Herkes çocuklu
Ben sıfırım
Yürüyorum
Tekelden bira alıyorum
Kayaların grisine oturuyorum
Bir de sigara yakıyorum
Önüm deniz
Arkam ben
Yaşıyorum
Gidemeyeceğim kadar gittim
Kalamayacağım kadar kaldım
Kimsenin dokunmadığına dokundum
Kimsenin dinlemediğini dinledim
Kimsenin görmediğini gördüm
Eninde başında kendime kaldım
Büyüdük
Yarım asır sonrası an yaptık
Biriktirdiklerimizi klozete attık
Döne döne gönderdik
Geriye kalmayanla yaşadık
Uçan daire gelse ne olur
Kare olsa ne olur
Eninde başında kendimiz kadarız
Düzenler yuvarlağına fazlayız
Dünyayı ayağımızda sektiririz
Gol atmayı sevmeyiz
Karaciğerimiz büyüdü
Tansiyonumuz büyüdü
Çocuklarımız büyüdü
Biz büyüyemedik
Hala peşindeyiz
mi?
Hala koşuyoruz
mu?
Koş koş
Şakir'in camine yetiş
Aceleye gerek yok
Olduğu kadar yaşayıp
Olmayanı uçuruma yuvarlayıp
An da nefes alıp
El sallayalım
Büyüdük
mü?
Yine yılbaşı geldi
.

Koto Serdar Bulgu
07.12.2019

Hiç yorum yok: