27 Mayıs 2018 Pazar

terk-i diyar nefesinin

 ksb

terk-i diyar nefesinin
cama kalan sade buğusunun
tekrar tekrar hohlamalarında
sadece yalnızlık
sana göz kırpar
elini tutar kucağını açar
kalabalığını hatırlamazsın
yalnızlığın sadeliğine uzanırsın
yüreğini havalandırırsın
onca insanı
niye içime aldım diye
kızmazsın
beni bana götürdüler diye
teşekkür edersin
yalnızlık güzeldir
bir çocuk kadar güzel olmasa bile
yalnızlık güzeldir
her şey kendin kadardır
aldığın nefes
almadığın nefes
hepsi senin kadardır
yalnızlık anlamdır
hayat senin kadar anlamlıdır
hayat sendir
çok uzun zaman
çok fazla insan
çok derin dokunuş
çok içli nefes
eninde başında yalnızlıktır
yalnızlığımı seviyorum
yaşadığım aşklarıda sevdim
yürüdüğüm sokaklarıda sevdim
hayatı anlamayan insanlarıda sevdim
hepsi beni yalnızlığın sadeliğine taşıdı
beni bana armağan etti
yalnızlık güzeldir

25.05.2018

Hiç yorum yok: