27 Mayıs 2018 Pazar

boşanmış annelerin

 ksb

boşanmış annelerin
ya da boşanmamış
çocuklarını
tek başına büyütmeleri gibi
aşkımı
tek başıma büyüttüm
yüreğimden emzirdim
yüreğimde salladım
yüreğimle üstünü örttüm
ne zaman
bu kadar büyüdün demedim
an ve her an yüreğimde büyüttüm
içime sığmadı
hayata taştı
beni benden aldı
arasıra
kendimle yolda karşılaştım
kendime aldırmadım
aşk a yürek serdim
üstüne basa basa yaşadım
kendimi ezdim
aşkıma dokundurtmadım
bitti
ilişki bitti
aşk bitmiyor
hiç birinde bitmedi
ilişki bitti aşk bitmedi
insan
kendi büyüttüğüne
aşık olur mu
evlat
uzun kısa düşünmedim
aldım aşkı koynuma
uyurken seyretmeleri
benden değerlilere bıraktım
aşk a armağan satırları
boş kümelere mıhladım
kendimi yoldan topladım
yalnızlığıma yakıştırdım
büyüttüğüm çocuğumu
özgürlüğüne uğurladım
hep son dedim
yine son diyorum
kendimi kendime büyütüyorum
koynuma uzanıyorum
mis kokumla uyanıyorum
kettle a yalnız basıyorum
sigaramın dumanını
kendi sabahıma üflüyorum
kendimi
kendime
büyütüyorum
...

27.05.2018

Hiç yorum yok: