14 Ağustos 2017 Pazartesi

bir oda bir yatak

 ksb


bir oda bir yatak
yaşıyorum
uyuyorum uyanıyorum
oturuyorum içiyorum
bir oda bir yatak
yaşıyorum
yıkanıyorum
genç desen değilim
yaşlı desen motifim
bir adım desen
yeterinden fazla koştum derim
kendime bile yürümekten
üşeneceğimi bilmezdim
oysa
kim tutardı beni
tutamazdı
ben bile
bana ben bile kalmadı
pike havalandı
paçalı don yellendi
rüzgar utandı
bir avuç dokunuş
sabaha kalmadı
hayat çizgim yuvarlandı
bende durmadı
hayat bende durmadı
olsun
eleğim tavana asılı dursun
yaşadıklarım
yatağımda otururken
delik cebimden
sokağa düşsün
çalı süpürgesinin
asabiyetinden izlensin
silinsin
düş olmasın
gerçek hiç olmasın
rakı olsun
.

14.08.2017

3 yorum:

Unknown dedi ki...

😍

Unknown dedi ki...

Yüreğine sağlik😍

koto serdar bulgu dedi ki...

yüreğine mutluluk sevgili dostum...