20 Temmuz 2017 Perşembe

hiç

 ksb

hiç
ben hiç
hayat hiç
sensizlik hiç
gazozuna mahalle maçının
mağlubu terli çocuğun
deli çağla akan musluğu
avuçlaması gibi hiçliğin
hiç
ben hiç
nefes hiç
sensizlik hiç
ingasına yenilmiş bebeğin
kısa hayat suskunluğuna
çığlık olan ana sütünü
emmesi gibi hiçliğin
hiç
ben hiç
umut hiç
sensizlik hiç
çok uzun bir haftadır
sigara alacak parasını kaybetmiş
utangaç delikanlının
yerde bulduğu izmaritin
son nefesi gibi hiçliğin
hiç
ben hiç
anlam hiç
sensizlik hiç
hayatın manasını yitirmiş
orta yaşını cebine koymuş
nefesini uçurtmanın kuyruğuna bağlamış
ortası sopa olan ipin ucunu
gönül rahatlığıyla bırakmış
hayat yaşlısı insanın
yüreğinin aşka doğması gibi hiçliğin
hiç
hiçliğin bile bunu hissettiriyorsa
varlığını hayat düşünsün
hiç
ben hiç
sensizlik hiç
...

20.07.2017

Hiç yorum yok: