22 Nisan 2015 Çarşamba

Yarın

 



















Yarın
Hayata doğduğum gün
İlk harfimi öğrendiğim
Füsun dediğim gün
Gözlerini görüp
Işığındaki aşk a dokunup
Sana kaldığım gün
Hiçliğimin yalnızlığından
Bize doğduğum gün
Yitirdiğim harflerimden
Yeni alfabeleri bulduğum gün
Senden önce
Nefessiz hissiz yaşıyordum
Kalabalığın gölgelerinde kayboluyordum
Karanlık çıkmazlarda adımlıyordum
Seni gördüm
Sana dokundum
Hayat çizgine yürekledim
Nefesim oldun
Bana hayat oldun
Adını aşk koydum
Aşk
Sen olmasan yitiktim
Hayatın ortasında hiçtim
Harf dolularında çıplaktım
Yüreğinle üzerimi örttün
Sıcaklığında hayatladın
Sadece seninle insanım
Sadece seninle nefes alanım
Sadece sana doğup
Seninle sonsuzu kıskandıranım
İyi ki lerin hepsi sevdiceğim
Dileklerim hepsi gülüşü hayatım
Hayallerimin hepsini bir bakışıyla sunanım
Seni seviyorum
Sana yaşıyorum
Aşk

22.04.2015

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sshssspssa

Adsız dedi ki...

ssa

koto serdar bulgu dedi ki...

gülüşü hayatım seni seviyorum sana doğdum bize yaşıyorum aşk...