23 Nisan 2015 Perşembe

Bugün

 














Bugün
Uzaklardan gelip
Yakınları utandırdığımız gün
Yalnızlığımızla gelip
Mutlu çiftleri kıskandırğımız gün
Bir bakışına dalıp
Hayatı çıkardığım gün
Bir gülüşünü tutup
Mutluluğu keşfettiğim gün
Yoktum
Senden önce yoktum
Kayıp olduğumu
Bilmeyecek kadar yoktum
Buldun
Hiçliğimin uçurumunda beni buldun
Yüreğini uzattın
Beni hayata çıkardın
İnsan eyledin
Erkek eyledin
Aşık eyledin
Onun için adını aşk koydum
A harfinin yürek taçına ekledim
Bugün
Birbirimize doğduğumuz
Yürek ikizi olduğumuz gün
Doğum günümüz mutlu olsun
Birleşen hayat çizgilerimiz
Sonsuzu kıskandırsın
Seni seviyorum be aşk
Sana yaşıyorum be aşk
Nefessizdim
İmkansız dudaklarınla hayatladın
Ümitsizdim
İmkansız gülüşünle ümitlendirdin
Kimsesizdim
İmkansız yüreğinde beni doğurdun
Ben artık ben değilim
Senim bizim
Seni seviyorum be aşk
Sana yaşıyorum be aşk


23.04.2015

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de seni seviyorum hayatim
yuregine saglik