22 Şubat 2012 Çarşamba

En çok seni sevemedim










by GG


En çok seni sevemedim
                    Ama
                    Yüreğimden sevdim
Bir parçamın
On da kaldığına inandın
                    Ama
                    Bütünümle sana vardım
Yatağımızda seninle doğdum
Soframızda seninle doydum
Sabahı yüzünde gördüm
Geceyi koynunda uyuttum
                    İlk adımlarımızı bize attık
                    Sen kalmadın
                    Ben kalmadım
                    Bir insan olduk
Yürek yüreğe
Ten tene
Hayat hayata
                    Seni kendim kadar sevdim
                    Aramızda o kaldı
                    Onu da kendim kadar sevdim
Ne sen eksik
Ne o fazla
Kendim eksik
Kendim fazla
                    En çok bana benzeyen sendin
                    En çok bana dokunan sendin
                    En çok beni bilen sendin
Seni çok sevdim
Çok her zaman eksik kaldı
                    Seni çok özledim
                    Çok her zaman eksik kaldı
Seni kendim kadar sevdim
Kendim her zaman eksik kaldı
                    Bana geç kalmana kızdın
                    Aslında ben sendin

Benimle doğmadığına kızdın
Aslında yüreğimiz birlikte kesildi
                    Herkes
                    Seni bana beni sana yakıştırdı
                    Biz gibi olmak için yıldızlar kaydırıldı
                    Arkamızdan bile görenler
                    Yüreğimizdeki aşka dokundu
Aynaya baktığımda seni gördüm
Aynaya baktığında beni gördün
                    Bu kadar sen ben olmamız
                    Bu kadar birbirimize doğmamız
                    Eksik kalmama engel olmadı
En
Çok
Seni
Sevmeliydim
                    Ama
                    En
                    Çok
                    Seni
                    Sevemedim
Ama
Seni
Çok
Sevdim
                    Seninle
                    Zeynep
                    Kamil
                    De
Aynı
Günde
Aynı
Katta
Yan
Oda
Da
                    İngalarımızı
                    Birbirine
                    Armağan
                    Etmeliydik
Ama
Edemedik

                    Ama
                    Seni
                    Çok
                    Sevdim


22.02.2012

Hiç yorum yok: