10 Şubat 2010 Çarşamba

Çiftimi

Çiftimi
Içimden çıkardım
Hayata saldım
                    Çiftim
                    Benden beter
                    Dur durak
                    Bilmiyor
                    Yalnızlığı öğretiyor
                    Benden uzaklarda
Ben uyurken
O geziyor
Hayat kaçmıyor
Yarısı beterken
Tamamı yaşanıyor
Tamamına eriyor
                    Biraraya gelmiyoruz
                    Hissediyoruz
                    Bütünüz
                    Ruh ikizimiz
                    Içimizde
Farkındalık
Anlamı yakalıyor
Aydınlık
Uzaya spot
                    Yalnızlığı öğrenen
                    Kendine kavuşuyor
                    Bütüne koşuyor
Kırılgan sözler
Kızgın dokunuşlar
Anlamsız paylaşımlar
Sözlükten atılıyor
Anlaşılıyor
                    Önce
                    Rüyalarda yakalanıyor
                    Sonra
                    Harekete geçiyor
Içinden çıkan
Bir ben
Öğretiyi
Ikiye katlıyor
                    Tin
                    Tinler
                    Oluyor
Bütüne
Varıyor


10.02.2010

Hiç yorum yok: