1 Ocak 1995 Pazar

Bir gökyüzüyüm ben

Bir gökyüzüyüm ben
Parlayan yıldızım sen
             Bir çocuğum ben
             Masumuyetim sen
Bir halkım ben
Özgürlüğüm sen
                    Bir akarsuyum ben
                    Kavuştuğum deniz sen
Bir gökkuşağıyım ben
Bütün renklerim sen
             Bir ağaç köküyüm ben
             Beni saran toprağım sen
Bir tokalaşmayım ben
Ellerim sen
                    Bir yaşlıyım ben
                    Yıllarım sen
Bir rüzgar gülüyüm ben
Gül rüzgarım sen
             Bir sokağım ben
             Lambam sen
Bir kırçiçeğiyim ben
Dayanılmaz kokum sen
                    Bir uçurtmayım ben
                    Gökyüzüm sen
Bir sevdalıyım ben
Sevdalandığım sen
             Sen ve ben
             Biz
Elele
Sevgi sevgiye
Bu yıldan yeni yıla
Mutluluklar birlikteliğimizde
Dolunay gökyüzümüzde
                    Kurduk yatağımızı
                    Sevgimizin içine
Gözlerine takılı kalmak
Bütününün seyrine dalmak
Yokluğunda pijamanı görüp
Içimi güldürmek
Tarifsiz geliyor
             Seni bana gelirken görmek
             Mimiklerine dokunmak
Sen yanımda yokken
Lugatsız duygular
Kaplıyor içimi
                    Dünya cümlelerinden
                    En güzelini söylüyorum
                    Seni seviyorum
Yeni mutlu yılımızı
             Hayata
             Armağan ediyorum

01.01.1995

Hiç yorum yok: