16 Aralık 2000 Cumartesi

Yağmur damlaları

Yağmur damlaları
Yüzümde oyun oynuyor
                    Çimenler birbirine sarılmış
                    Gözlerim karanlıkta tek başına
Bir tek rüzgar saçımı okşayan
                    Koşuyorum asfaltlarda
                    Kendim peşimi bırakmıyor
                    Nefes nefese yığılıyoruz
                    Ben ve kendim
Ben aşığım
Kendim başına buyruk
                    Misketler dolaşıyor havalarda
                    En sevdiğim misketim
                    Kucağıma düşüyor
                    Üzerine bir de gözyaşım
Son harçlığımı yere diktim
Ve ıskaladım hayatı
Meteliksizim
Ve kırka yakınım
                    Bir çok odalara girdim
                    Sahiplerini sevdim
                    Hayatı sevdim
                    Kendimi sevdim
Acılarımla samimi oldum
Mutlulukla tanışmak için
                    Kendimi kaybettim
                    Aşık oldum
Çok güzeldi
Hala yaşıyorum
                    Misketlerim cebimde değil artık
                    Aşkımda sadece yüreğimde
Yine kendime kaldım
Ben’ i aşkıma bıraktım
                    Sırt çantam kıpırdanıyor
                    Hadi diyor
                    Düşelim yine yollara
                    Odaların kapılarını çalalım
                    Kahvaltı sonrasında kaçalım
                    Akşam başka odaya
                    Diğer şehire
                    Bilinmeyene
Bir bakacağız
Sevgili sırt çantam
Kimbilir

16.12.2000

Hiç yorum yok: