8 Ağustos 2004 Pazar

Ne güzelliğine vuruldum

Ne güzelliğine vuruldum
Ne de pürtelaş hayallerine
                    Yüreğinin kocaman kollarına
                    Düşüncenin sımsıcak dokunuşuna
                    Kendini unutuşlarına
                    Yarın olma yorgunluklarına
                    Anlamlarına kapıldım
Kendi kendime
Çok kalabalık dokunuşlarıma
İnsan olmak adına
Taptaze paylaşımlarıma
Yüreğimi çevreleyen bedenime
Değerli an larıma
Konuk ettim seni
                    Seni tanıdım
                    Güzelliğine inanamadım
                    Düşünmemelerine kızdım
                    Kendin ol istedim
Bu bedenine sığmayacak
Değerlerin için
Kendini tazele istedim
                    Bir bakışının yeterli olduğu
                    Hissettirdiğin mutlulukların
                    Seni de kucaklamasını istedim
Biliyorum ki hayatsın
Ayın en ince halisin
Kendin için çok değerlisin
Bırak içeri girsin
Çok sevgili sen
Seni de sevsin
Seni de düşünsün
                    Kendinle elele
                    Yürek yüreğe
                    Bütünleşsin
Uzaktan sana bakayım
Koşa koşa
Bütününe sarılayım

08.08.2004

Hiç yorum yok: