9 Ağustos 2004 Pazartesi

İflah olmaz güzelliğine

İflah olmaz güzelliğine
Tutsak olan yüreklere
Kızamıyorum
                    En derin sularda yaşayan
                    Güzelim yüreğine
                    Doyamıyorum
Düş yollarına düşmüş
Gidiş gelişlerine
Dayanamıyorum
                    Bir birine dokununca
                    Işıldayan tenlerimizden
                    Vazgeçemiyorum
Seyrekte olsa yakaladığım
İnanılmaz bakışlarından
Kopamıyorum
                    Kendini çıkmaz sokakta
                    Açılmayan kapının önünde
                    Karaya ulaşmayan iskelede
                    Terketmene kızıyorum
Sadece kendinin olmanı
Kendi mutluluğunu yaratmanı
Gözlerini güldürmeni
Kendine yetişmeni
İstiyorum
                    Ben hayatım
                    Nefes aldığında
                    Yanındayım
Kimi gün
Dost bir rüzgarla
Kimi gün
Çiçeğin kokusuyla
Kimi gün tam karşındayım
                    Sen kendini sev
                    Ben seni seviyorum

09.08.2004

Hiç yorum yok: