9 Ekim 1998 Cuma

İçimde taşıdığım duygunun

İçimde taşıdığım duygunun
Senin yüreğinde yaşayacağını
Biliyorum
                    Çok uzaklarda soluk alırken
                    Yüreğimden hıçkıran gözyaşlarımın
                    Yüreğinin tenine dokunacağını
                    Biliyorum
Sevgimi paylaşabileceklerim
Sis perdesinin ardında kaldığında
Yanımda nefes alacağını
Biliyorum
                    Yaşamak için
                    Hiçbir nedeni
                    Arama ihtiyacı hissetmediğimde
                    Yüreğinin sıcaklığına
                    Tutunabileceğimi
                    Biliyorum
Tek bilmediğim
Nasıl senin gibi
Olurum
                    Düzene karşı durmak
                    Sevginin anlamını sürdürmek
Gün doğumunun
Rüzgarın salladığı yaprağın
Geceye imza atan yıldızların
Seslerini duymak için
                    Seni düşünüyorum

09.10.1998

Hiç yorum yok: