9 Mart 1998 Pazartesi

Hiçbir iskeleye yanaşmadan

Hiçbir iskeleye yanaşmadan
Sürekli gidip gelen
Şehir hatları vapuru gibiyiz
                    Soluklanmanın tadına varmadan
                    Telaş satın alıyoruz
                    Yoruluyoruz
Bacamızdan mutluluk dumanları
Sirenimizden
Aşk şarkıları yayıyoruz
İstanbul’ un tenine
                    Sadece sana işaret veren
                    Deniz feneri gibiyim
Ufukta seni gördüm mü
Mutluluk ışıkları sunuyorum
Gözün alamadığı mesafelerce
Uçsuz bucaksız denizlere
                    Senin yokluğunda
                    Aşkın karanlık girdaplarında
                    Körebe oynuyorum
                    Gözüm açık olduğu halde
Aşk dışı hayatımda
Mutluluk tınıları yaşıyorum
O bedenden diğerine
Sıkıntıları satın alıp
Neşeyle takas ediyorum
                    Ve yaşıyorum
Seninleyken aşkımın
Değilken yalnızlığımın
Keyfini çıkarıyorum
                    Evet yaşıyorum

09.03.1998

Hiç yorum yok: