10 Mart 1998 Salı

Dikiliyorum ölüme

Dikiliyorum ölüme
Yüreğimde elma şekeri
Ellerimde babamın elleri
Yine gözyaşları
Bilinmeyen mezara doğru
                    Seni duyamadım
                    Kendimi duyuramadım
Gözyaşlarım kapıya dayanıyor
Ağlamayacağım
                    Sana seslenemedim
                    Yüreğimde taşıdığım halde
                    Ulaştıramadım
Yetişemedim
Sana yetişemedim
                    Bir kol uzatımıydı
                    Uzatamadım
Bilemedim
Sevgimi sana göstermeyi
                    Ölüm geldi
                    Buyur ettin onu içeri
Ahmet diye çınladı
Yürek derinliklerim
Yürüdüm ağladım yürüdüm
                    Tek değer sevgiydi
                    Hep içimde kucakladım
Neden
                    Sıradan olanı bile
                    Kucaklar dolusu
                    Kucaklarken
                    Kucağıma sığdıramadım
Öylesine bakıyorsun karşıdan
Biliyorsun beni
Böyleyim
                    Gün gelecek
                    Ben de bakacağım
Seni seviyorum
Yine geleceğim

10.03.1998

Hiç yorum yok: