29 Aralık 1997 Pazartesi

Günebakan

Günebakan
Bir yüreğim var
             Sadece günebakan
             Bir yürek taşıyorum
                    Ne düne ne de yarına
                    Sadece güne bakıyorum
Ne bahardayken kışa
             Ne kıştayken yaza
                    Bakmıyorum
Geç kaldığımda
Yetişmeye çalışmıyorum
                    Kaçırıyorum
Yeni yıla kavuştuğumda
Biten yılı bitiriyorum
                    Kutluyorum
Sevgimi sunuyorum
             Yüreklere
                    Kiminde seviliyor
                    Kiminde sevilmiyorum
                    Seviyorum
Gideceğim buralardan
             Gittiğimde
                    Gitmiş olarak
                    Orada olacağım
Bir tek renk uğruna
             Diğerlerini unutacağım
                    Hatırlamayacağım
Aşık olacağım
Gerisine bakmayacağım
                    Görmeyeceğim
Düşlerimi kovalayacağım
Kaçırmayacağım
                    Yakalayacağım
Yürekli bir rüzgarı
             Ardıma takacağım
                    Özgürlüğü soluyarak
                    Yaşayacağım
                    Seveceğim

29.12.1997

Hiç yorum yok: