8 Aralık 1989 Cuma

Bazen

Bazen
Mavi bir deniz düşlüyorum
Düşlerimin arasından
Soğuk sulara dalıyorum
Aniden
Uykudan uyanıp
Kendimi buluyorum
Her şeye rağmen
Yaşamayı seviyorum
Bazı günler
Kara bulutlarla uğraşıyorum
Okyanus dalgalarından
Kurtulmaya çalışıyorum
Bir de bakıyorum ki
Hiçbir şeyden
Etkilenmiyorum
Her şeye rağmen
Yaşamayı seviyorum
Ölümün dondurucu soğuğunu
Vücudumla tanıştırıyorum
Hayata bakıyorum
İşte o zaman
Yaşam gerçeğine varıyorum
İçimde
Nefes almak için
Tazelikler hissediyorum
Her şeye rağmen
Yaşamayı seviyorum
Sizlere buradan
Sevgilerimi sunuyorum
Hepiniz
Tüm karalara rağmen
Yaşamı sevin istiyorum
Ben de zaten
Seni seviyorum
Her şeye rağmen
Yaşamayı da seviyorum
Diye yazmışım
Bindokuzyüzseksendokuzda
Sen gitmişsin
Gelenler gitmiş
Sevdiklerim ölmüş
Sana
Aşık olduğumu hissederken
Senden sonra da
Aşık olduğumu hissederken
En sonunda
Ilk ve bir tane
Aşkımla tanışmışım
Ondan da ayrılmışım
Kendime kalmışım
Insanlardan
Dokunuşlardan
Tenlerden
Paylaşmaktan
Sevgililerden
Çok uzaklara düşüp
Yaşama
Kızgın satırlar ekleyerek
Nefes alır hale
Gelmişim
Getirmişler
Geldim
Dün ile yarın
Bugün ile oynarken
Elime kalan
Kendimle
Idare eder
Duruma gelmişim
Hadi bakalım
Burdan yak

1989-2009

Hiç yorum yok: