10 Temmuz 1997 Perşembe

Birden beynim patladı

 
Birden beynimde patladı
Kalbimin dandanı
Uyandığımı düşletti beynim
             Ve yanımda olmayacağını
                    Tekrar tekrar uyandığımda
                    Yine yanımda olmayacağını
Derken özgürlük çıtlattı
Penceremin yumuşak camını
             Şundan söz etti özgürlük
                    Vücudumun her santiminin içinde
                    Özgürlüğün dolaşacağını söyledi
Derken kalbimin dandanı
Tekrar beynimi patlattı
             Yanında başkasının uyandığını
                    Ama ayak parmağındaki
                    Güzelim küçüçük benden
                    Bir öpücük bile almadığını
Hatta farkında bile olmadan
Yanında başkasının uyandığını
Fısıldadılar gizlice ruhuma
             Bak işte dedi özgürlüğüm
                    Senin yanında ben varım
                    Oysa onun yanında dedi
                    Düşündüm ve üzüldüm
Niçin dedim mutluluğa
Hak edenin yanında değilsin
             Pazarlık ettim mutlulukla
             Yolladım onun yanına
                    Bir tan vakti uyansın
                    Küçüçük bene konan öpücükle
                    Mutluluk kollarında olsun
                    Yürüsünler beraberce
Bense özgürlüğüm içimde
O diyardan bu diyara
Yeni gönüller almaya
             Artık özgürlüğümü paylaşacağım
                    Birden fazla insanla
                    Uyum içindeysem sürekli
                    Değilsem kesik kesik
Bir mutluluk rüzgarı olup
O tenden diğerine
Esintimi dokunduracağım
Tüm sevecenliğimle birlikte
             Taa ki denen zaman geldiğinde
                    Durup düşüneceğim
                    Ne yapmak istiyorsam
                    Sevgimle birlikte yapacağım
Sevgili dostlarım

10.07.1997

Hiç yorum yok: