23 Ocak 1993 Cumartesi

Yağmurlu kuru bir ayda

Yağmurlu kuru bir ayda
Gün doğumu zamanında
                    Yalınlı bir ayakla birlikte
                    Sallantılı tahta köprüde
                    Büyülenmiştim büyülü kadına
Geçmek bilmezdi güneş
Bulutların arkasına
                    Gölgede saklayabilirdim
                    En derin hatalarımı
                    Büyücü güzel kadından
Beni benden aldığı gibi
Yeni bir ben adapte etti bana
                    Sallanmıyordu sallantılı köprü
                    Büyücü kadın kaf dağının
                    Eteklerine oturmuştu
Benden alınan ben
Tekrar dönmüştü vücuduma
                    Ama büyülü büyücü kadın
                    Tabi ki
                    Kaf dağının eteklerinde
                    Mutluydu mutluluğuyla
Oysa ben

22.01.1993

Hiç yorum yok: