9 Haziran 2021 Çarşamba

Ne merhabam var

                   

                       ksb

Ne merhabam var 
Ne de hoşça kalım
Kimsenin gelmediği yerden geldim
Kimsenin gitmediği yere gidiyorum
Kimsenin duymadıklarını duydum
Kimsenin söylemediklerini söylüyorum
Ne insanım var
Ne de kimsem
Kimsesizler yurdunun
Alt katı kaybolmuş ranzanın
Üst kimsesizliğindeyim
Durmadan duruyorum
Gitmeden gidiyorum
Kalabalığın içinde ayrık otuyum
Yalnızlığın yüreğinde sadenin nefesindeyim
Ne hapşuyum
Ne de çok yaşa
Olduğu kadar nefes
Olmadığı kadar düşünce
Yeşerdiği kadar çimen
Koktuğu kadar kır çiçeği
Geldiği kadar hayat
Gittiği kadar uzak
Ne yerleşiğim
Ne de seferi
Başka bir yerde
Başka bir bakıştayım
Dokundukça yanan
Yandıkça daha çok dokunan
Yangınları kıskandıran kırmızıdayım
Geceleri gündüze sıkan
Gündüzleri dolunaya asan
Sokakları denize açılan
Kimsesizler mahallesinde oturan
Sevdası kapanmış hisse siz senediyim
Ne varım ne de yokum
Görünmeyenler ülkesindeyim
Yat derlerse yatmam
Kalk derlerse kalkmam
Kendime uzanırım
Kendime uyanırım
Arada âşık olurdum
O hallerimi siyah poşeti koydum
Hayatımın önüne bıraktım
Geri dönüşümsüz kutusuna uğurladım
Kendime kadarım
Uyuyabildiğim kadar uyurum
Yürüyebildiğim kadar yürürüm
Nereye varacağım önemli değil
Adımlarım benim olsun
Nereye götürürse götürsün
Eriği ağacından alırım
Avucumun içindeki tuza batırırım
Yazı tura atarım
Havadayken çeker giderim
Ne gittiğim anlaşılır
Ne de kaldığım
 
 
09.06.2021

 

Hiç yorum yok: