29 Kasım 2019 Cuma

Garaj satışı yapıyorum

ksb
Garaj satışı yapıyorum
Biriktirdiklerimi sarı çimlere seriyorum
Kamp koltuğuna oturuyorum
Yuvarlağına rakımı sığdırıyorum
Müşteri bekliyorum
Aşklarımı beyaz çerçevelere yürekledim
Salonun en güzel yerlerine anlamlandırdım
Boş çerçeve asmadım
Bu hayata bu an'a kadarım
Müşteri gelmiyor
Rakı bitmiyor
Gece geliyor
İkiz yatağıma
Kendimi sığdırıyorum
Üzerimi örtmüyorum
Galiba yaz
Sabahı buluyorum
Kendime geriniyorum
Arka arkaya kahveliyorum
Sarı çimenlere çıkıyorum
Yuvarlağa rakımı sığdırıyorum
Müşteri beklemiyorum
Hayatı beklemiyorum
Kendim kadar gidiyorum
An kadar yaşıyorum
Arasıra beyaz çerçevelere bakıyorum
Hepsine üçer öpücük gönderiyorum
Boş çerçeve asmıyorum
Uyuyorum uyanıyorum
Yürüyorum içiyorum
Sevişiyorum gidiyorum
Kendime geliyorum
An kadar yaşıyorum

Koto Serdar Bulgu
28.11.2019



Hiç yorum yok: