25 Mart 2018 Pazar

ben

 fe

ben
sensizliği alır giderim
yüreğim sende kalsın
uyurken güzelliğine bakışlarım
gözlerinin loşuna dalışlarım
gizemlerine ince dokunuşlarım
sana rağmen sana koşuşlarım
bana rağmen sana yaşayışlarım
sadece sana nefes alışlarım
sekizyirmi motoru dumanlarım
galatasaray kulübü rakılarım
senin için yaşadığım hayatım
günaydın aşk satırlarım
yüreğim sende kalsın
ben
sensizliği alır giderim
aşkı unutanlara umut olan
birbirimize bakışlarımız
sende kalsın
ben
sensizliği alır giderim
yalnızlığımızı biz sonsuzluğuna yakıştıran
birbirimize dokunuşlarımız
sende kalsın
ben
sensizliği alır giderim
boşvermişliğe inat birbirine doğan
imkansız tenlerimiz
sende kalsın
ben
sensizliği alır giderim
serdar sende kalsın
ben koto yu alır giderim
yüreğim sende kalsın
ben
sensizliği alır giderim
onunla yaşarım

25.03.2018

Hiç yorum yok: