18 Ekim 2017 Çarşamba

sen yüreğimin ucunda uyurdun

 ksb

sen yüreğimin ucunda uyurdun
ben güzelliğine dalıp sabahı bulurdum
bazen yakalanırdım
ben sana uyu demedim mi derdin
ben alnından öperdim
hiç bir anını kaçırmamak için
her gece seninle aynı anda yatardım
gecelerimizi sabahlara armağan ederdim
sadece seni izleyerek yaşardım
ne deniz ne de istanbul
sadece seni görerek yaşardım
kahkahalarından dalga
bakışlarından dolunay
gözlerinden yakamoz yapar
seyrine dalarak yaşardım
...
şimdi sensiz yaşıyorum
geriye hiç bir şey kalmasada yaşıyorum
sadece senin güzelliğini düşünerek yaşıyorum
sensizliğimde seninle yaşıyorum
iyi ki sana dokunmuşum
iyi ki lerimin hepsi yapmışım
o kadar güzel ki sana aşık olmuşum
ben seni düşleyerek de mutluyum
sende mutlu ol aşk
bir kaç delican satırı
duyulmasa bile belki okunur
yürekte bir tebessüm bırakır
s
s
a
.
.
.

18.10.2017