1 Mart 2015 Pazar

Aşka doğdum















Aşka doğdum
Aşka büyüdüm
Aşka yürüdüm
Sana kadar geldim
Gözlerinin gülüşünde durdum
Aşk-ı hayatı yüreğinde buldum
Bugün sen doğdun
Güzellikleri içinde büyüttün
Anlamları yüreğinde yaşattın
Hayatı gözlerinde açtırdın
Nefesi ellerinde aldırdın
Ben sadece sana kadar geldim
İzinsizce yüreğine yerleştim
Delileri güzelliğinle kıskandırdım
Ömürler boyu sana kaldım
Sen oldum biz oldum
İyi ki doğdun
İyi ki lerimin hepsi oldun
Ben sana mahkum oldum
Hiç bir aftan yararlanmadım
Sana yürekli müebbet oldum
Bugün sen doğdun
Terk-i hayatıma güneş oldun
Arafımdan yüreğinle çıkardın
Mengene boğuluşlarımı nefesledin
Hiçliğimden beni hayatladın
Yalnızlığıma anlamı yaşattın
Beni insan eyledin
Aşk eyledin
Bugün sen doğmadın
Ben doğdum
Sana aşka doğdum
Adını aşk koydum
Aynı yastığa yürek koydum
İyi ki doğdun
İyi ki lerimin hepsi oldun
Sebeb-i nefesim oldun
Ben artık ben değilim
Sadece sana nefes alan
Bir divaneyim
Sadece sana yaşayan
Bir delicanım
Bütün yokluğumun üzerine
Aşk la doğduğun için
Seni seviyorum aşk
...

02.03.2015




Hayat gezginleri sokağında


Hayat gezginleri sokağında
Çıkmazın tam ortasında
Hiçliğin hemen yanında
Yalnızlığımla hayatı çitliyordum
Önüme terk edişleri dağlıyordum
Birden sokağım renklendi
İmkansız kokularla bezendi
Zifirime hayatın aydınlığı yağdı
Olmayan saatime baktım
İki martı altmışdokuz geçiyordu
Ne olduğunu anlamadım
Hemen teslim oldum
Kendimi imkansız bir yüreğin
Hayat güzelliklerinde buldum
İşte sonunda öldün dedim
Çünkü hayatta böyle bir güzellik
Olmadığını biliyordum
İşte sonunda öldün dedim
Bir çift gülen göz
Beni olmadığım yerden kaldırdı
Hayır ölmedin bana doğdun dedi
Hayatın güzelliklerini
Sana yaşatacağım dedi
Ben hala öldüğüme inanıyordum
Hayatta böyle sözler
Duymadığımı duymayacağımı biliyordum
Ellerimi tuttu
Beni hayat çizgisine usulca uzattı
Artık burada yaşayacağız dedi
Ben hala öldüğüme inanıyordum
Hayatta kimsenin
Ömür çizgisine alınmadığımı biliyordum
Yüreğimi tuttu
Kendi yüreğinin imkansızlığına sığdırdı
O anda yaşadığımı anladım
Yüreğinin sonsuzluğuna kendimi bıraktım
Sadece ona yaşadım
Sadece ona inandım
Sadece ona çoğaldım
İyi ki doğdun aşk
İyi ki beni doğurdun aşk
Sen olmasan
Ben ölemezdim bile
Şimdi ise
Sadece sana yaşayan
Bir aşkım
İyi ki doğdun aşk
İyi ki beni doğurdun aşk
İyi ki bizi doğurdun aşk
Seninim

02.03.2015




hayat kartımın şifresi


hayat kartımın şifresi
0203
her gün 4 rakamla yaşıyorum
4 rakama yaşıyorum
oysa tek bildiğim harflerdi
bir gece rüyama girdi
uyanmaktan korktum
uyanınca görmemekten korktum
açmazmış gibi gözlerimi araladım
gözlerini gördüm
gözlerimi sadece ona açtım
gülüşünü gördüm
hayata sadece onun için nefesledim
ellerini tuttum
hayat çizgisinde yaşadım
bilmiyordum ki
hayatın bu kadar güzel olduğunu
bilmiyordum ki
sonsuz bir yüreğin içinde yaşayacağımı
onsuz hayatıma kızmadım
ancak şimdi hakkını verebileceğim için
hayat boyu onsuzlukla yaşadığımı anladım
biliyorum
hayat olduğunu anlamından biliyorum
biliyorum
nefes olduğunu dudaklarından biliyorum
biliyorum
aşk olduğunu yüreğimden biliyorum
hayatımın şifresi bugün
bana bize doğduğun gün bugün
bana hayatı sunduğun gün bugün
ben sana ne sunacağımı bilmiyorum
yüreğimin peşinden deliler gibi koşuyorum
hep sana geliyorum hep sana kalıyorum
sen bana doğdun ya
ben sana ömürler boyu yaşarım
mutluyum ki doğdun
aşığım ki doğdun
yüreğine mutluluk olurum
yüreğinin önünde diz çökerim
sana bize
bilinmeyen zamanlarca yaşarım
aşk


02.03.2015





Bugün doğdum


Bugün doğdum
Hayata bugün yürüdüm
Seninle birlikte büyüdüm
Senden öncem yok
Bugün seninle birlikte doğdum
Sana bize yaşadım
Lapa lapadan
Bir kar tanesinde buluştuk
Bir yürekte yaşadık
Yaşıyoruz yaşayacağız
Senden öncem yok
Bugün seninle birlikte doğdum
Sana kadar nefes aldım
Senin kıyılarına kadar vardım
Bir martının süzülüşüne daldım
Yüreğinin içine vardım
Senden öncem yok
Bugün seninle birlikte doğdum
Gözlerim gözlerinde görüyor
Ellerim ellerinde yaşıyor
Tenim teninde her gün doğuyor
Yüreğim yüreğinde aşk a büyüyor
Dünyayı aşıyor sonsuza yakışıyor
Senden öncem yok
Bugün seninle birlikte doğdum
Hayata senin için kaldım
Sana kadar bize kadar kaldım
Adını aşk diye okudum
Yüreğime yazdım
Aklıma kazıdım
Tenime ben ledim
Senden öncem yok
Bugün seninle birlikte doğdum
İyi ki doğdun aşk
İyi ki bizi doğurdun aşk
Sonsuzumsun aşk
Delican sana aşk
...


02.03.2015



Büyük patlamam sensin


Büyük patlamam sensin
Seninle gülerek doğdum
Günde her vakit
Sana dönüyorum
Gözlerimi kapadığımda
Göz kapaklarıma armağan gülüşün
Uykularımı senliyor
Gecelerim teninde anlamlanıyor
Uyurken seni seyredişlerim
Hayatımı neşelendiriyor
Sabaha yanında uyandığımda
Günüm sonsuzlaşıyor
Aşk aşk kokuyor
Büyük patlamam bugün
Aslında sen bana doğmadın
Beni bizi doğurdun
Bizi hayata yürek ikizledin
Söz veriyorum diz çöküyorum
Yüreğimle yüreğine reveranslıyorum
Sonsuza birlikte kalıp
Aşk aşk yaşamak istiyorum
Sabah kahvem sensin
Öğlen biram sensin
Gün batımı rakım sensin
Keyif sigaram kahkaham sensin
Deniz mavisine yürüyüşlerim sensin
Sebeb-i hayatım sensin
Büyük patlamam sensin
İyi ki lerimin hepsisin
Hayallerimin tek gerçeğisin
Tek nefes aldığımsın
Sadece sana yürürüm
Sadece sana varırım
Yüreğinin dibinde sana yaşarım
İyi ki doğdun aşk
Beni en mutlu insan eyledin
Kalbimi yürekledin
Çok ama daha çok severim
...

02.03.2015




4 yorum:

Adsız dedi ki...

gunaydin ask
bunlar cok ama cok guzeller
beni cok mutlu ettin delican tesekkur ederim
ssdcsssasaaa

koto serdar bulgu dedi ki...

günaydın aşk...beni en mutlu insan eyledin gülüşü hayatım, asıl ben her an için yüreğimden teşekkür ederim...ssasshssnssdgssghssb...

Adsız dedi ki...

yurekyurekyurek

koto serdar bulgu dedi ki...

seninle doğdu o yürek ve ömürler boyunca senindir o sana yaşayan yürek...