22 Haziran 2014 Pazar

Utanıyorum












ksb


Utanıyorum
Sevdiğmin imkansız gözlerindeki gülümsemeyi
Soldurduğumda
Utanıyorum
Sevdiğim güzel hayallerini
Sulandırdığımda
Utanıyorum
Sevdiğimin güvenin anlamı olduğunu bilip
Sorguladığımda
Utanıyorum
Sevdiğimin gecesinin içine edip
Sonlandırdığımda
Utanıyorum
Birbirinden güzel fotoğraflarımıza gölge
Olduğumda
Utanıyorum
Aşka umut olup
Sevdİğimin sonsuz olan yüreğini
Kırdığımda
Salak mıyım
EVET
Bir adım yolu
Aylardır atamıyor muyum
Evet
Atmak koşmak istiyor muyum
Evet
Niye atamıyor koşamıyorum
SALAĞIM
Aşk için yaşayıp
AşkIn öte halinin içinde nefes alıp
Aşkını güzelleştireceğine
İçine edecek kadar SALAĞIM
Siz bakmayın satırlarımdaki anlamlara
Aşk için akıp giden harflerime
Aşkı unutanlara umut olmalarıma
Kendi aşkını dikemeyen
Salak bir terziyim
En güzel harfleri bilen
En anlamlı sözleri bilen
Çatır çatır yazan söyleyen
Ama sevdiğine bir bakışı çok gören
Utanıyorum hayatım
Böyle gecelerimizin sabahında
Utanca uyanıyorum
Ve öylece kalıyorum
Özür af diliyorum
Binlerce insanın önünde
Salaklığımdan atamadığım
O adım ve larlar için
Elimden gelmeyeni bile yapacağım
Bu salaklığımdan kurtulup
Sana
Aşk
Sevgi
Güven
Umut
Gerçek
Sonsuz
Nefes
Hayat

Yoldaş
Yürekdaş
Gündüz
Gece
Öte
Olacağım
Gülüşü
Hayatım
Seni
Seviyorum
...

22.06.2014

Hiç yorum yok: