4 Temmuz 2008 Cuma

Yazmıyorum

Yazmıyorum
Yazamıyorum
                    Sevmeden yazmak zor
                    Sevmek başka bir hadise
Ama yazmak istiyorum
Sevmek istiyor muyum
                    Sevdim sevildim sevdiler
                    Hepsini sevdim
Bazen birini bazen hepsini
                    Bir kişilik yere
                    Çok kişi sığdırma
                    Mutlulukları yaşadım
Kocaman yüreğime
Bir yüreği zor sığdırdım
                    Sığ mıyım
Yüzmeyi iskelede öğrendim
Konuşmayı dilsiz dostlardan
Uçmayı kanatsız sevdalılardan
Yürümeyi doğmamış ceninden
Kendimi benden
                    Yok muyum
Bilmenin güzelliğini
Bilmeyenlerden
Sevmenin anlamını
Sevmeyenlerden
Gitmenin tadını
Gidemeyenlerden
Dinlemenin erdemini
Konuşanlardan
Öğrendim
                    Ters miyim
Bildiklerimi anlatamadım
Sevgimin derin sularında
Yüzme bilmeyenleri ağırladım
                     Anlayışlarımın sıcak kollarıyla
                     Aysbergleri kucakladım
Dinledim dinledim dinledim
Hep dinledim
Bir kere konuştum
Çok konuştuğumu farkettim
                    Insanları terkettim
                    Telefonlarım kapalı
                    Panjurlarım cama yapışık
                    Zilimi söktüm attım
Kendi kendime mutlu olduğumu anladım
                    Eyvah

04.07.2008

Hiç yorum yok: