17 Ağustos 2005 Çarşamba

Tam tamına

Tam tamına
Artık yarı yarıya
İçine girdim
Ruhum dışarıda
                    Boşaldım
                    Tüm içimi kustum
                    Ne lağman
                    Ne de başka birşey
Kendi kendime
Ettim
Sifonu çektim
Döne döne uzaklaştım
Uz oldum
                    Kırağı zamanlarında
                    Sarı kızı sağdım
                    Çitin üstüne astım
                    Seyrine daldım
Kaybolmanın
Mis kokusunu
İçime çektim
Bir nefeste
                    Ötede
                    Az ötede bir yerde
                    Havaya asılmış
                    Bir çift gözün
                    Yaşları toprakla buluştu
Hüzün kokusu sardı
Kendi dünyamı
                    Yaşlarım yıllık izinde
                    Bakakaldım
                    Kendi üstüme kaldım
Banane

16.08.2005

Hiç yorum yok: