31 Ekim 2009 Cumartesi

Taa


















Taa
Içimde kaybolanlar noktasında
Biriktirdiklerim buluştu benimle
                    Eski sevgililer
                    Eski dostlar
                    Eski dokunuşlar
                    Eski gözyaşları
                    Eski eskiler
Yalnız yalnız gelmediler
Hepsi hepsi geldiler
                    Hayata sığmayan
                    Bir oda da
                    Ortalarında ben
                    Dünyamda onlar
Hepsi birbirini tanıyordu
Bensizde konuşuyorlardı
                    Benim unuttuklarım
                    Birbirlerini tanımayanlar
                    Içimde tanışmışlar
Feneryolu koruda
Saklambaçta kurt olup
Kurtardığım insanda
                    Kendimi en iyi tanıdığım
                    Hayat yaşımda
                    Kendimi tekrar kaybettirecek
                    Kadar sevdiğim değerlimde
Yanyana oda da
                    Ölmeden
                    Birkaç saat önce
                    Yaptığımız konuşmanın
                    Şifreleri
Babamın sesinden
Duvarların içinden
Yankılanıyor
                    Salak bir neden için
                    Döktüğüm gözyaşlarım
                    En değerli gözyaşlarımla
                    Yanyana oturuyor
Duyduğum en ağır sözler
Söylediğim en ağır sözler
Kolkola girmişler
Halay çekiyorlar
Oda da bulunan yüzlerce
Insana aldırmadan
                    Ne kadar çok insanı kırmışım
                    Ne kadar çok insan beni kırmış
Hiçbirini anlamamışım
Ne kırıldığımı ne kırdığımı
                    Aslında
                    Söylediklerim doğru bile olsa
                    Kırmadan söylemenin
                    Yolunu bilmeliydim
                    Derken buldum kendimi
Kırıldıklarımdan çok
Kırdıklarım etkiledi beni
Tam tersini düşünürken
                    Tanımadığım insanlarda
                    Vardı oda da
                    Onları
                    Tanışmadan etkilemişim
Perde takmaya gelen
Yalnız çocuğun
Birkaç saniye önce
Tanıdığı bana
Onları neden anlattığını
Bilmeden dinlediğim
Ve
Emin değilsen hemen evlenme
Dediğim
Ve
Beni dinleyipte evlenmediği
Insanda oda da
O da bana kızgın
Hala evlenmemiş
                    Tanımadığım bir insana
                    Söylediğim bir söz
                    Gitmiş bir insanın
                    Hayatını değiştirmiş
Oysa
Ben sadece
Birkaç cümle kurmuştum
                    Sarıldım
                    Tanımadığım kadına
Oda
Her geçen saniye
Daha da kalabalıklaşıyor
                    Söylemediğim sözler
                    Dokunmadığım kadınlar
                    Görmediğim insanlar
                    Farketmediğim
                    Gerçekler yalanlar
                    Hepsi hepsi
                    Etrafımı sarıyor
Ne kadar derin
Bir içim varmış
Dedikten sonra
Bu bitmez
Diyen
Derinlerden gelen
Sesimi dinliyorum
                    Bu bitmez
Uzaydaki
En derin kuyu
Insan

31.10.2009

Hiç yorum yok: