11 Şubat 2009 Çarşamba

Sevgili









by BG

Sevgili,

İster yüreğimde ol, ister uzaklarda.
Daha tanışmamış olsak bile,
adın sevgili…

Uyurken seni izlemenin, sessizce yanından kalkıp
en güzel kahvaltıları sen uykuya teslimken hazırlamanın,
sana dokunmanın yaşattığı karnaval çoşkularının,
el ele dolaştığımız sokaklara bıraktığımız izlerin,
herkesten kaçıp saklandığımız sahil kasabalarının,
senin kırgınlıklarına, benim kırgınlıklarıma sahip çıkışlarımızın,
sen hastayken, içinde yaşayan benim de hasta oluşlarımın,
yüzündeki gülüşü görme uğruna krallığımı vermelerimin,
kavgalarımızın içinden çıkan kucaklaşma anlarımızın,
kendi yerime geçmediğim özlemle tanışmış zamanlarımın,
tramvayın koluna el ele kaçak olarak asılmalarımızın,
gittiğimiz her sinemada seni izlemekten filmi kaçırışlarımın,
seni seviyorum sözcüğünü özenle sakladığım
yüreğimden sana doğru yolculuğa çıkarışlarımın,
sen, ben, biz olamayı hayata ekleyişlerimizin…

hepsi hepsi,
mutluluğu bana armağan eden hayat anlarım.

İyi ki varsın Sevgili,
daha tanışmamış olsak bile, iyi ki seni bekliyorum Sevgili.

Biz de iyi ki varsınız Sevgili Dostlarımız diyoruz.
Rakıcı da oturmuş Sevgili Dostlarımızı bekliyoruz.
Hayatı paylaşarak anlamlarını güzelleştirmek ve
mutlu bir gecenin bile yıllarca yüzümü gülümsetecek
değerini sevgili dostlarımızla yaşamak istiyoruz.

Sevgililer Gününüz Mutlu Olsun.

10.02.2009

Hiç yorum yok: