25 Kasım 2009 Çarşamba

Sabah kahvemin dumanı














by OM


Sabah kahvemin dumanı
Sana koşamıyor
Kızarmış ekmeğimin kırıntıları
Yanına düşemiyor
Çatalımdan kaçan zeytin
Seni bulamıyor
                    Güneş
                    Üzerime doğmak için
                    Seni bekliyor
                    Sırılsıklam yağmur
                    Beni ıslatmak için
                    Seni bekliyor
Hayat durmuyor
Ben durmuyorum
Beklemiyorum
Istemiyorum
Anılar yetiyor
Yaşamak
Fazla geliyor
                    Ya sana kıyamıyorum
                    Ya da kendime
Iki sevgilinin
Tartışma sesleri
Kulaklarımı deliyor
                    Sımsıkı sarılmaları
                    Gözümü yoruyor
Sormazmış gibi
Sorulan sorular
Gidermiş gibi
Gitmemeler
Affetmezmiş gibi
Affedişler
Bıktırıyor
                    Sevgili şiiri bile
                    Nerelere ulaşıyor
Kendime alıştım
Belki
En büyük alışkanlık
Ama
En tehlikeli anlarım
En alışkanlığa düştüğüm
Anlarım
                    Sevgili
                    Dost sevgililerim
                    Sizi seviyorum
Gelgitlerin ortasında
Sayenizde duruyorum
                    Iyi ki varsınız

25.11.2009

Hiç yorum yok: