14 Şubat 1999 Pazar

İstanbul'u hediye ediyorum sana


















by OM





İstanbul'u hediye ediyorum sana
Beşiktaş Üsküdar motorunun
Arka tarafında

Rüzgarın yanağımızı okşadığı
Bembeyaz köpüklerin kucağında
Dudaklarımı veriyorum sana
                    Kapalı Çarşının karnında
                    Tarihe ellerimizle dokunurken
                    Gözyaşlarımın arasından
                    Geçmişimi veriyorum sana
Sevde tepesinin yeşilinde
Boğazın mavisinde kaybolurken
Yüreğinde soluk alma zamanında
Sevdamı veriyorum sana
                    Kalabalığın karmaşasında
                    Allak bullak olan benliğimden
                    Sevgimi sadeleştirerek
                    Yüreğimi veriyorum sana
Dolunaya doğru seyir eden
Yelkenlinin rüzgarında
Dalgalar tekneyle sevişirken
Yıldızlar heyecanla izlerken
Hayallerimi veriyorum sana
                    Çıngıraklı yoğurtçunun
                    Gür sesli bozacının
                    Pamuk helva yumuşaklığının
                    Arnavut kaldırımındaki
                    Ayak seslerinde
                    Saklambaç oynarken
                    Çocukluğumu veriyorum sana
Gecenin ışıltılı renkleriyle
Beyoğlu'nda kaybolurken
Tramvayın koluna asılı
Bilinmeyenlerimi veriyorum sana
                    Taa karşı yakadan
                    Kız Kulesinin balkonunda
                    Sana evet derken
                    Mutluluğumu veriyorum sana
Şubatın ortasında
Yüreğim kırmızı bir kutunun içinde
Mutluluklarım kutunun fiyongu
Ve hayatımı veriyorum sana

14.02.1999

Hiç yorum yok: