14 Haziran 1992 Pazar

Hepiniz bilirsiniz








by BG


Hepiniz bilirsiniz
Benim sevgiden korktuğumu
Bağımsızlığa olan düşkünlüğümü
Ve öğleden sonrasını bile düşünmediğimi
                    Tabi birde maviciğim var
                    Ondan sonra kimseyi sevemediğim
O günden sonra duygularımı
Ve sevgimi biriktirmeye başladım
                    Özenle korudum onları
                    Bir insana verebileceğim günleri
                    Bekledim
İnanmasam bile bekledim
                    Sevgi için alev alev yandığım gün
                    Önce sesini duydum sonra yüzünü
                    Sen alevsin dedim
                    Belki o an bağlandım sana
Yorgun ama anlamlı gözlerinin
İçine düştüğüm anda
Kendi yorgunluğumu unuttum
                    Başladık bahçeyi sulamaya
                    Gizlice bakıyordum sana
Önceki yaşamımdaki sevgilim sandım seni
Öylesine bendin ki
                    Tanıştığımız anda bile tartışabildik
                    Duygulu geçmişimiz varmış gibi
Küçücük bir kır çiçeğiyle
Kocaman gönlünü almaya çalıştım
                    Öylesine yakındınki bana
Ve zamanlar geceyi gösterdi
Ay deniz ve kumsal
Her zamanki yerlerindeydi
                    O gece ki
                    Değişiklik
                    Bizi kendilerine çekmeleriydi
Ay deniz kumsal sen ve ben
Muhteşem bir beşli oluşturduk
                    İçim titriyordu heyecanlıydım
                    Kazanamadığım bir şeyi
                    Kaybetmenin korkusuydu belki
Yanımdaydın derken göğsümde
Korkmadan sevdim seni
Deli gibi bağlanmak geldi
                    Özenle koruduğum
                    Duygularımın ve sevgimin
                    Hepsini o gece vermek istedim
                    Bütün benliğimle birlikte
Duygular geveze olmuştu o gece
Dudaklar ise sessizdi
                    Duygulu ve sevgili uyuduk o gece
                    Uykumuzda bile eleleydik
Vivaldi’yi dinlemedik o sabah
Duygulanmak için ihtiyaç hissetmedik
Diğer yardımcılara
Birbirimize yetmiştik
                    Ve bahçıvan geldi eli kanlı
                    Heyecanlı yüzünü gördüm
                    Sanki kendi elin kanıyordu
Daha da bağlandım sana
İki gün boyunca tek yaptığım
Her dakika sana bağlanmak oldu
                    Seni yoranlara çok kızdım
                    Hepsini yok etmek istedim
Sevdim seni deli kız
Bahçeyi sulayan ellerini
Yorgun ama anlamlı gözlerini
Beni çıldırtan gülüşünü
                    Çocukları seven yüreğini
                    Bahçıvana gösterdiğin ilgini
                    Her sorunu kendine benimsemeni
                    Şoförle kavga etmeni
Yılların yüklediği yorgunluğunu
Bütünün sevdim senin
Bütünümü vermek istedim
İstiyorum ve de isteyeceğim
                    Benden kurtulmanın
                    Ne kadar zor olduğunu
                    Sevgimle göstereceğim sana
Seni seviyorum

14.06.1992

Hiç yorum yok: