2 Kasım 1999 Salı

Gün doğumunun karşısında








by BG


Gün doğumunun karşısında
Günebakan gibi otururken
Geç kalan bir yıldızın
Gündüz gezisini izlerken
                    Soğuk kış gününün içinde
                    Şömine çıtırtılarını dinlerken
Bir sokak çocuğunun yüreğini
Sıcak yüreğimin içine alırken
                    Taptaze güneş ışınlarının
                    Yapraklarla sevişmesine tanıkken
Kan dökülen savaşın ortasına
Barış çubuğu olup tüterken
                    Denizde bekleyen yakamozlara
                    Dolunay olup doğarken
Zinciri olmayan bir köleye
Özgürlüğün anlamını tattırırken
                    Sevgiyle tanışmamış yüreklere
                    Sevginin dokunuşunu hissettirirken
Aşk yoktur diyenlerin önünde
Deli gibi aşkımı yaşarken
                    Hep ellerinden tutuyorum
                    Tenin tenimde uyuyorum
Gece yarısı aniden uyanıp
Yanımdaki masumiyetini gördüğümde
Yüreğime kahkahalar attırıyorum
                    Teninin güzelim kıvrımlarında
                    Sevgi olup dolaşıyorum
Her geçen günün tamamında
Yine sana aşık oluyorum

02.11.1999

Hiç yorum yok: