27 Nisan 1999 Salı

Gidiyorum

Gidiyorum
Çıkmaz sokaklardan
Açılmaz kapılardan
Geçemiyorum
                    Gökyüzüne bakıyorum
                    Hiç birşey yok
Ne bir kadın
Ne de sevişmek
                    Sevgi aşk
                    Tanımıyorum
                    İstemiyorum
Bitmeyen bir yolda
İzim kalmayan
Hatırlanmayan
Çakıl taşlarında
Yalınayak
Gidiyorum
                    Üşüyorum
                    Umramda değil
Belki diyorum
Belkinin anlamını bilmeden
                    Hayatı unuttum
                    Tek bildiğim sen
Ne babamı
Ne annemi
Ne de kardeşimi
Bir de seni
Seni mutlu edemedim
                    Babam beni izliyordur
                    Belki mutludur
                    Bir tek kendine olmaması
                    Rahatlatıyordur
En çok sevilen
Yürekler acı çekiyor
Sıradan olan değil
                    Ama yaşıyorsun
Yavaş yavaş umut
Kendine gelme
Mutluluğunu paylaşma
Sivrileri yuvarlama
Sevgi aşk
Hepsi hepsi
                    Geliyorum hazırlıklı ol
                    Birlikte yoldan çıkacağız
                    Yürek yüreğe
Bütün insanların
Mutluluğumuza ihtiyacı var
                    Herkes görmeli
                    Aşkın getirdiği güzelliği
Bir teklif
Bir duygu aşk
Seni seviyorum
Asla kaybetmek istemiyorum
                    Kaybetmeyeceğiz
                    Aşkımız soluğumuz olacak
                    Büyüyeceğiz

27.04.1999

Hiç yorum yok: