11 Kasım 1994 Cuma

Düş yapraklarıyla bezenmiş

Düş yapraklarıyla bezenmiş
Zarif ince belli
Karanlık arka sokakta
Yürürken yalnızlığımla
                    Hep seni düşündüm
                    Hep seni düşündüm
Sonbahar gibi
Dökülürken gözyaşlarım
İlkbahar gibi
Açarken gülücüklerim
                    Seni yanımda isterim
                    Seni yanımda isterim
Mesafe birimleri
Acımasızca girmişken aramıza
Kimliğimi kaybetmiş
Bedenim ve ruhumla
Göç edeceği ülkeyi
Kaybetmiş leylekler gibi
                    Seni aradım durdum
                    Seni aradım durdum
Gülücükler açan ilkbahar
Yüzünü
Kır çiçekleri kokan taze
Tenini
                    Yeni doğmuş çocuk
                    Masumiyetini
                    Dolunay misali yakamoz
                    Gözlerini
İnsanlığın susadığı o güzelim
Duygularını
Kuş misali pır pır olan
Kalbini
                    Kendimi ve sevgimi anlamlaştıran
                    Bütününü
Her zaman haykırdığım gibi
Seviyorum
                     Seni seviyorum

11.11.1994

Hiç yorum yok: