12 Aralık 1999 Pazar

Bir yürek havalandı

Bir yürek havalandı
Gözyaşlarım içime aktı
                    Bilemez kimseler
                    Parçası kopan yüreğin
                    Dünyadaki tekliğini
Zaman göstergeleri
İki günü gösterdiğinde
İki sevgili yürek
Sımsıkı sarılacak
                    Ama
                    Tarifsiz yapraklar döküyorum
                    Adım imkansızbahar
Rüzgar okşuyor tenimi
Kalbimin içinde çalı süpürgesi
Sensizliği süpürüyor
                    Güpgündüz bir yıldız kayıyor
                    Seni diliyorum
Sahte insan gibiyim
Ben yerine geçmiyorum
Kendimin kalpazanı oldum
Piyasaya sürüyorum sahteliğimi
                    Seni bekliyorum
                    Gerçek olmak için
Önce kokunu getirecek
Dost bir rüzgar
Sonra gözlerinin ışığı
Karanlıkta oturan beni
Projektörleyecek
                    Seni gördüğümde
                    Enkarne olacağım
                    Kendi yüreğime
Seni seviyorum

12.12.1999

Hiç yorum yok: