12 Mayıs 1999 Çarşamba

Arnavut kaldırımları arasında

Arnavut kaldırımları arasında
Kırçiçekleri dolaşan
Anlamından taşan
Güzelim sokakta
Kendimle karşılaştım
Sımsıkı sarıldım
Kendimden geçtim
                    Konuştum kendimle
                    Sevgi üstüne
Yine sana aşık kendim
Yine seni sayıklıyor
Seni kokluyor
Seni nefes yapıyor
                    Çok sevindim
                    Kendimle ve benimle
                    Yürek yüreğe olmama
Tutuştuk içiçe
Yeniden doğuşa
Aşkın anlamını ekledik
                    Kavuştuk birbirimize
                    Kaybetmeyeceğimizi bile bile
Sana bir söz söylememe
Bir satır doğurmama
Bugünümü vermelerime
Bir zaman biçmiyorum
                    Seni seviyorum
                    Ne dünden az
                    Ne de ömrümden
Doğa afetlerini sunsa
İnsanlar kinlerini kussa
Pişmiş tavuğun başı
Benim başım olsa
                    Sana olan sevgimi
                    Dokundurtmam kimseye
                    Senin yüreğinden başka
                    Sevgimizle sonsuza

12.05.1999

Hiç yorum yok: