6 Ekim 2000 Cuma

Acının yüreğe sıkı sıkı sarıldığı bir an...

Acının yüreğe sıkı sıkı sarıldığı bir an…


Ne senin istediğin gibi bir ilişki oldu
Ne de benim istediğim gibi
Ne sen ne istediğini bildin
Ne de ben

Senin bambaşka dünyalarından ben
Benim bambaşka dünyalarımdan sen geldin
Senin huzurun belirliliğin yeterliliğin vardı
Benim delidolu belirsiz anlarım

Ne aşkı paylaşımımız
Ne kavga sonrası kendimize gelişimiz
Birbirleriyle öpüşmedi

Sevdik birbirimizi
Sen senin olmadığın gibi sevdin
Ben benim olmadığım gibi sevdim

Kendilerimize şaşırdık
Birbirimizle kavga ettik
Kendimizden başka hiçbir kuvvetin
Bizi birbirimizden ayıramayacağını öğrendik

Ben sana teslim oldum
Senin aklında annen kaldı
Ben her adımımın sesini sana duyurdum
Sen bazı adımlarını kendine sakladın

Birbirimize aşık olduk
Ben kendimin bildiği gibi
Sen kendinin bildiği gibi
Sen beni kimseyi sevmediğin kadar sevdin
Ben seni kimseyi sevmediğim kadar sevdim

Yetemedik birbirimize
En çok sevdiğimizden
Herşeyin en çoklarını istedik

Bütün karmaşaların kavgaların acıların
Üstünde oturarak mutluluğa
Ben razı oldum
Sen tam huzuru bulmak istedin

Hayat nereye kadar sürer
Son noktanın vurulacağı anı bilsek
Şimdi ki benlerimizin neresinde oluruz
Sadece an tadına varılan mutluluktur

Bir araba bir ev gelecek garantisidir
Gelecek ise benim sevmediğim

Ne babanın ölmesini engelleyebilirsin
Ne de başkalarını mutlu etmek adına
Kendi hayatını mutsuzluğa döndürebilirsin
Biz kendimizi mutlu etmeyi bilmeliyiz
Bizi sevenler mutluluğumuzdan mutlu olmalı
Onların dediklerini yaptığımız için değil

Canım sevgilim
Tırnak ucumdan saçımın teline
Sana aşık olduğumu ezberlettim
Ama seni mutlu edemedim
Sadece aşk çok yalnız heyhat

Ne senin suçun var
Ne de benim
Ne sevmekle hata ettik
Ne de acılarımızı yaşamakla

İlk günden beri bildiğimizi
Bile bile
Birbirimizi zorladık
Ama hayatımın en mutlu anları
Senin yüreğimde yaşadığım anlardı

Seni sevebilmek seni üzebilmek
Beni öpemeyeceğin kadar uzaklaştırmak
Kanepenin en uç noktalarında oturmak
Hepsi hepsi
En değerli hayat anlarım oldu

Artık iyicene yorulduk
Sen bensiz olduğun anlarda
Yüzünü güldürüyorsun
Ben de sensiz olduğum anlarda
Hala ayrılalım diyemiyorsak
Sevgimizin büyüklüğünden
Ama ayrılmalıyız
Birbirimizi köreltmenin sonunda
Mutluluğu dışarıda aramak var
O da sevgimizin anlamına ihanet demek

Sana olan aşkımı bilerek
Sensizliğin anlamanın
Boşlukta yaşamak olduğunu bilerek
Seni en çok sevdiğim anda
Seni en çok özlediğim anda
Seni düşleyerek
Seni mutlu etmek adına
Bizim için
Ayrılık kararını
Gözyaşlarımdan yazarak
Bize veda ediyorum
Seni seviyorum

2000

Hiç yorum yok: