20 Şubat 2006 Pazartesi

sen gittin

Sen gittin
Ben yokoldum
Bekleyen
Güneş oldum
                    Gözyaşına dokundum
                    Kahroldum
                    Doğmamış çocuğun
                    Ingasına
                    Sarılan
                    Anne oldum
Gidişlerim gelişlerim
Yüreğinde eriyişlerim
Sen de önce sevişlerim
Senden sonra bitişlerim
Kendimden vazgeçişlerim
Armağan oldu hayata
                    Uykusuzluğum ruhsuzluğum
                    Uzanışlarım kaçırışlarım
                    Mutsuzluğum umutsuzluğum
                    Kendimden kaçışlarım
                    Armağan oldu hayata
Sen gittin
Ben yokoldum
Bedeninden ayrılan
Ruh oldum
                    En sonunda
                    Yok oldum
                    Hayata
                    Armağan oldum

20.02.2006

Hiç yorum yok: