3 Mart 1999 Çarşamba

Uçurtmanın püskülüydüm

Uçurtmanın püskülüydüm
Süzülürdüm gönül misali
O özgürlük senin
Karşı bulutlar benim
                    Bir gün üzdük bulutları
                    Göz yaşları aktı yerin yüzüne
                    Takip ettim yaşları
                    Yüreğine düştü bir damlası
İşte canım dedim
                     İçerideki ses düzeyi
                    Sağlığa zararlı yükseklikteydi
                    Nefesini duyar oldum
                    Taa uzaklardan
Bir ağacın
Çiçek açan dalları gibi
Birbirimiz olmak istedik
                    Yağan yağmurlar
                    Büyütsünler yüreklerimizi
                    İstedim istiyorum
Kimi gün başaşağı yürüyorum
Belki o zamanlar
Yüreğini göremiyorum üzüyorum
Sızı sızı oluyorum
                    Donduruyorum bedenimi
                    Sessiz sıcak bir yürek
                    Dokunsun istiyorum
                    Donukluğum çözülsün diye
Zorlukları zorlayan bir zorbayım
                    Bir yüreğe sevgi düştü mü
                    Daha hızlı atmaya başlar
Aceleci olur yürek
Sevgiyle sarıldı mı
Neşe anında yaşamak ister
                    İster mi
                    İster
                    Belki
Seni seviyorum
Tek lafım bu
Gerisi sadece okunduğu gibi
Gerisi

03.03.1999

Hiç yorum yok: