13 Şubat 1998 Cuma

Bir kitap okudum

 
Bir kitap okudum
Kendin olan yerleri çizilmiş
                    Kitabın güzel anlarını okudum
                    Bir kere daha okudum
                    Senin gözlerinle görmek için
Benim anlamlarımla
Seninkiler nerelerde
Diye hesaplamadım
Kendi durduğum yerden
                    Senin çizdiğin özelleri
                    Senin olan ruhla okumayı
                    Bir tek sen yapabilirsin
Düşüncelerimiz ve hislerimiz
İçimizde sakladığımız çocukla
Konuşa konuşa gelişirler
                    Okuruz izleriz ve dinleriz
                    İçimizdeki çocukla beraber
Çocuğumuz hepsini kaydeder
Ve gereken durumlarda
Kulağımıza fısıldar
                    Bazen içimizdeki çocukla
                    İletişimimiz kesilir
                    Ve ne halt edeceğimizi
                    Bilemeyiz
Kimi insanlarıda
İçimizdeki çocuğa benzetiriz
Onun kulağımıza fısıldadıklarını
O insanın ağzından duyarız
                    Bize bir güvence olurlar
                    İçimizle iletişimimiz kesildiğinde
                    Sevdiğimiz insanlara koşarız
Ne kadar güzeldir
İnsanları sevmek ve sevilmek
                    Ve yazdıkca yazacak gibiyim
Konuları birbirine katarak
Uzayan ve karışan
Alt alta yazılar bütünlüğü

13.02.1998

Hiç yorum yok: