26 Haziran 1993 Cumartesi

Bir deniz görüyorum masmavi

Bir deniz görüyorum masmavi
Uçsuz bucaksız sevgi dolu
Sen zannediyorum
Bırakıyorum kendimi serin sularına
Tabi ki değilsin
                    Yelkenlerini mutluluğa açmış
                    Bir tekne görüyorum
                    Sen zannediyorum
                    Atlıyorum seyir halindeki kucağına
                    Tabi ki değilsin
Bir uçurtma görüyorum
Çocuklara mutlu sevgiyi öğreten
Koşarak yakalıyorum kuyruğundan
Tabi ki değilsin
                    Kayan bir yıldız görüyorum
                    Arkasında masmavi bir iz bırakan
                    Peşinden atlıyorum
                    Tabi ki değilsin
Bazen başka bir insan görüyorum
Deniz zannediyorum
Yelkenli zannediyorum
Uçurtma zannediyorum
Yıldız zannediyorum
                    Tabi ki değilsin

26.06.1993

Hiç yorum yok: